En jaksa laittaa tänne niitä tekstareita ja sähköposteja, mitä Isukin kanssa olen vaihtanut liittyen Enkelin tapaamiseen.

Tuolla alempana on (yritän linkittää sen tähän jos onnistun) on minun laittamani viesti Isukille liittyen perusteihin hänen naisystävänäs, Enkelin, tapaamiseen.

Isukki ei ymmärtänyt. Se, että haluan tavata ihmisen, jonka kotiin lapseni ovat tulevaisuudessa menossa, ei kuulemma ole ollenkaan minun tapaistani.

Hämmästykselläni ei ole määrää. Kenen kanssa hän oikein on ollut naimisissa, ei minun ainakaan! Ilmeisesti itsensä, ja toisaalta, niinhän hän olikin.

Isukin mielestä takana on pelkkä uteliaisuus tai sitten halu vahingoittaa hänen suhdettaan. No, kovin on huonolla pohjalla hänen parisuhteensa, jos tämmöinen yksi exä siihen väliin onnistuu kiilaa laittamaan yhden tapaamisen aikana. Eikä minua hänen naisensa kiinnosta. Ei hänen elämänsä. Minua kiinnostaa minun lapseni.